söndag 31 juli 2011

Sedan senast...

Här kommer bild på nöjesvirkningen. Två enkla klänningar i akrylgarn till flickornas dockor. Jag fyndade knappar på loppis för ett tag sedan och däribland fanns perfekta små knappar till små kläder. Sen en bild på sista paret sockor som ynglade av sig så det blev ett par till. Det är svårt att sluta när man väl fått fart på stickorna. Det blev ett par i ca stl 24 till kusin A som fyllde 3år i tisdags. Eftersom vi var bortresta då så ska vi på kalas ikväll.

Sist lite nöjesvirkning. Tänkte det kunde bli en filt först eller ett par kuddar, men det var i början på semestern när jag hade oceaner av ledig tid framför mig. Nu är det bara en liten pöl kvar och längre har jag inte hunnit. Kl 12 imorron börjar jag jobba. R.I.P. semestern 2011.

PS. Overlocken syr fint igen. Den behövde bara smörjas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar