torsdag 4 mars 2010

I virkträsket finns...

...blommor, många många, som F skulle säga. Medan jag virkade så radade hon de färdiga blommorna i en lång rad och sa "regnbåge". Hon är en försigkommen två-åring. Nåväl, av blommorna ska det bli en väska som är lite lik MinInspiration´s väskor. Fast min är virkad av restgarner och därför mycket grannare. Axelbandet saknas ännu, men annars är den sågott som färdig och till och med alla garnändor är fästade. (Det är La-laa som agerar stoppning i väskan. Jag tog det som låg närmast helt enkelt!)










3 kommentarer:

  1. Jätteläcker!! Och du har fått till en sån botten som jag gör ju. Den kan du verkligen vara stolt över!

    Jag har också börjat på en med restgarner nu, men tänkte kanta med vitt eller svart. Får bli en sommaräng eller tuttifrutti eller nåt :)

    SvaraRadera
  2. Wow vad läcker!!! Jag har virkat snart 30 st "african flowers" och behöver bara några till sen har jag vad som krävs för att få ihop en vagnpläd till A. Fin blogg du har!!! Förstår inte hur du hinner pyssla så mkt...jag har bara en liten rackarunge och jag har ingen tid alls över...kan inte ens föreställa mig två små battingar på en och samma gång Tack för tipset btw...ska genast kollas upp:)

    SvaraRadera
  3. Your African Flower bag is absolutely stunning!
    Love the colour combination!
    Maybe you can put a google translate thing to your blog (pls, see mine) and then google will translate everything in any language!

    SvaraRadera